Hemmafru?

Jag har kommit på att jag skulle bli den ultimata hemmafrun. Den bästa!

 

Igår när jag kom hem från jobbet så städade och fixade jag hemma sen började jag baka sockerkaka och eftersom jag e grym på att multitaska (jag jobbar som bäst då) så gjorde jag även kolakakor samtidigt då sockerkakan skulle vara inne i ugnen i 40 minuter.

Sen när klockan var lagom mycket (precis när jag tagit ut kakan ur ugnen) började jag med maten och ugnen var ju redan uppvärmd så det var smidigt.

 

Alltså…när David kom hem så stod maten på bordet. PLUS sockerkaka och kolakakor!

 

Om jag skulle kunna få bli hemmafru så skulle jag alltid vara bäst. Jag skulle baka, städa, tvätta, bädda och alltid vara fin för min karl när han kommer hem från jobbet.

 

Låter det inte suveränt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0