Härliga fredag

OMG, det är fredag idag IGEN! Härligt härligt.

Jag var lite bitter igår kväll eftersom Bella inte kom då, som det var bestämt från början. Men idag är jag glad igen eftersom hon kommer upp hit imorgon bitti.

 

Dessutom är det Oktoberfest på Vaksalatorg med Öltält i helgen. Jag gillar öltält.

Plus att om vi får lust att gå ut senare så står vi på listan på Flustret. Nice one.

 

Jag lämnade blod igår och jag frågade för femtielfte gången vilken blodgrupp jag hade och denna gången skrev hon upp det åt mig. Snällt av damen tycker jag.

Jag tror att jag kan ge blod till alla men bara kan ta emot av de som har positivt.

 

Idag är det löning, sånt gillar jag också (alltså gillar jag inte bara öltält). Pengar är hysteriskt kul att ha tycker jag. Efter jobbet ska jag shoppa loss.

Jag ska bland annat köpa en ny Foundation eftersom jag slängde min senaste då jag köpte i.d. Bare minerals istället.

Dock har jag nu insett att i.d. ej fungerar på krogen. Så i eftermiddag blir det att inhandla en ny Clinique Foundation.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0