Varför så bitter?

Jag har:

Ett jobb som jag trivs mer och mer med.

En fin lägenhet som har ett perfekt läge.

En underbar pojkvän.

Underbara vänner.

En underbar familj.

Inget virus på datorn. (Sånt ska man vara glad över).

Ingen blodsjukdom. (Jag är blodgivare, då vet man sånt säkert)

Bra syn.

Körkort.

Tillgång till Malma.

 

 

Jag sover bra om nätterna.

Röker inte, vilket innebär att jag luktar ok.

Snusar inte, vilket innebär att jag inte har överdrivet gula tänder.

Är inte beroende av någon drog, inte ens kaffe.

Har sett hela season one av ”True Blood”.

Får massa bra förmåner av jobbet, bland annat influensavaccin.

Och hör ni imorgon, ja då är det FREDAG!


Kommentarer
Postat av: Barbapappas syster

Men varför är du bitter då gumman???

2009-10-09 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0