SNÖÖÖÖÖÖ

Igår när jag vaknade regnade det. Trist.

Men när vi satt och åt frukost och jag tittade ut genom fönstret märkte jag att regndropparna flög i luften. Hur ofta gör dom det? Aldrig! Det var ju snö, för 17 gubbar!

Men snön smälte så fort den landade på marken, lite låg kvar på bilarna, men thats it.

Idag däremot, det bara vräker ner. Wohow jag ÄLSKAR vintern.

Jag gjorde tabben att ha på mig kjol idag. Iiiii kallt om benen. Jag är inne på min andra kopp te redan. Allt för att få upp värmen i kroppen igen efter en fyra kilometers cykeltur.

 

Ikväll är det fotboll. Sverige – Albanien. Det ska bli kul med ett litet avbrott i vardagen som soffpotatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0