Pixie vs hård betong 1-0

Det här med att jag inte lyckades få upp tyget bakom soffan har tärt på mig och mitt humör. Jag har känt ett agg mot hård betong ända sedan 12 september.

Men nu i helgen lånade vi Rogers slagborr och kampen mot betongen är nu besegrad!

Tyget sitter nu äntligen uppe på väggen! Halleluja.

Det blev fint och helt plötsligt väldigt hemtrevligt i vårt vardagsrum.

 

Fast tyget som har legat ihopvikt ett bra tag nu måste strykas, men det gör jag en annan dag. Huvudsaken är att jag vann över den dumma betongen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

BILDER jag vill se hur de ser ut :D

2009-10-06 @ 11:46:05
Postat av: Bella

Usch hata betong :O

2009-10-06 @ 19:45:34
URL: http://izabela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0