Pinsamt

Jag har köpt ett par nya skor, sjukt snygga btw.
Min kollega Mats tycker att dom ser lite sadomasokistiska ut. Och i förrgår stod jag inne på Daniels rum och pratade med honom och så gick Mats förbi och började skratta och sa "Asså dina skor är för härliga". Och jag förklarade då för Daniel vad Mats menade. Sen sa Mats "aaa, fast jag kom på att SM skor borde ha en sylvass klack som man kan pressa in ja ni vet var".

Och då säger jag:

"Jag har ett par röda lackstövlar med sylvass klack på, men dom går jag inte ut med."

Blicket (Too much information) jag fick av Daniel gjorde att jag insåg vad jag precis hade sagt och hur det måste ha låtit. Hur 17 snackar man sig ur det där då. Daniel började garva och sa "OK". Och jag gick därifrån.

Kommentarer
Postat av: Bella

ja vill se bilder på de nya skorna och de röda stövlarna

2009-11-03 @ 14:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0