Lördag

Efter krogen i fredags tog jag en svarttaxi hem till Arezoo och sov där ett par timmar.
Sedan gick jag upp och åkte in till stan för jag skulle jobba på Kundservice i Brunnsparken. Där var det jättelugnt, vi hade nästa inga kunder. Även om jag gillar när det är mycket att göra så var det okej.
När jag slutade åkte jag hem till Arezoo igen och vi åt blåbärspaj och läste min gamla blogg. Det var väldigt intressant tycker jag, att höra det jag skrev för flera årsen. Det var "aha-just-det-ja-upplevelser" hela tiden, haha. Sedan kollade vi på Dirty dancing. ..Eller vi skulle göra det men jag somna i soffan (som vanligt) och Arezoo satt med laptopen i knät.

Slurpie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0