Friday

I fredags jobbade jag min sista dag som informatör ute í Eriksberg. Jag kommer dö lycklig om jag aldrig mer behöver sätta min fot där, för det har varit sån j ä v l a tortyr att stå där. 12 timmar varje dag. Regn och hårda vindar. Inga frågor=inget att göra. I TOLV TIMMAR!
Iallafall på kvällen gick jag ut med ganksa många av informatörerna. I had a blast! Parken är lätt GBGs bästa nattklubb!
jordgubb    
Jag har äntligen (efter tre års letande) funnit en strawberry daquiry som smakar lika gott i Sverige som i Bulgarien!             tj   

fesrt   
Vi beställde en shotkanna. Den hette Piggelin :)
bella       
Jag var inte ens beredd på bilden över, jag kom fram till bordet och satte mig ner. Precis då tog Therese bilden och Voila. Man vet att man är fotogenisk när någon tar en bild på en när man precis sätter sig ner och den ändå blir bra ;)    samme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0