Förrförra lördagen

Efter jag hade sovit hos Elise, fikat med Elin och sedan jobbat träffade jag Arezoo. Hon följde me mig hem och sov över. Vi åt tacos och kollade på tv. Myspys var det. Jag gillade att ha någon bredvid mig i sängen. Så slipper jag känna mig helt ensammast i världen. Fräs vill ju inte sova med mig längre och det är inte samma sak me Penis och Svenne, för de ligger bara nere vid fötterna..
Dagen efter gick vi till Liseberg, det är tradition att jag, Mamma och Albin går dit den sista helgen de har öppet varje år. I år följde Arezoo och Anton med så vi var lite fler personer. Det var skitskoj! Om jag skulle få välja mellan att aldrig åka kanonen men ha sex hur mycket jag vill eller aldrig ha sex igen men åka hur mycket kanon jag ville, så skulle jag LÄTT välja att inte ha sex. Det finns liksom inget bättre än kanonen. Its legendary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0