Elin

Idag var jag med Elin. Hon är en sån underbar människa, snygg, snäll och perfekt! Jag kommer ihåg när jag gick i ettan på gymnasiet, innan jag kände någon. Jag brukade kolla på henne och tycka att hon var den snyggaste tjejen jag någonsin sett. Hennes ansikte, hennes hår, hennes kläder, hennes personlighet (hon är en av de mest godhjärtade jag känner)... Allt bara passar ihop, liksom.

Iallafall, vi tog spårvagnen in till stan. Men på vägen så fick den för mycket ström så den slutade fungera, precis mellan Almedal och Getebergsäng. Vi väntade tills de skulle fixa det, men det slutade med att vi tog en buss som trafikledare stannade mitt i vägen. Sedan gick vi till Espressohouse vid Domkyrkan. Där fanns det fräscha människor. In deed. Dit skall jag lätt gå igen, även fast personalen var surkärringar.

Elin sa att jag ser ut som en porslinsdocka. Hehe. Det låter gulligt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0