Blogga?

Jag kan ju inte skylla på att jag har ett späckat schema även om jag skulle vilja.

Men till mitt försvar så jobbar jag åtta timmar om dagen, åker hemifrån klockan 07.15 och är hemma igen (i bästa fall) 16.30.

Väl hemma dör jag i en halvtimme/timme, sen kommer David hem och då är det matlagning som står på schemat. Sen ska ju maten ätas också.

Ibland måste man tvätta och ibland måste man städa och ibland är det nått jätteviktigt tv-program som man bara måste se.

Sen helt plötsligt är man jättetrött och ser dubbelt och då är det ju ingen idé att ens försöka blogga.


Kommentarer
Postat av: Bella

I feel ya.Jag känner oxå så. Så vi får ha förståelse om den andre inte gör det på ett tag.. Remember this

2009-10-06 @ 19:46:51
URL: http://izabela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0