Vaccinationspanik!

Maria ringde imorse och skrämde upp mig, Hon sa att jag kanske inte blir insläppt i USA om jag inte har tagit vaccinationssprutan mot svininfluensan. Shit tänkte jag.,.inte en chans att jag hinner ta den innan onsdag.
Jag försökte få tag i amerikanska ambassaden, men det gick ju åt pipsvängen.
När jag kom hem googla jag så mkt jag kunde för att se om jag kunde få fram nån info.  Men icke sa nicke.
Så jag ringde Uppsala vaccinationsbyrå- inget svar! What a surprise.
Eftersom min stressnivå va maxad så tog jag cykeln och cykla dit istället. Hade bara några personer innan mig sen var det min tur. Jag var ju där för att få information. Men jag kom ut med ett plåster på armen.
Vaccinerad och klar för USA!
Nu j*vlar kan inget stoppa oss.
USA HERE WE COME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0