Orka rubrik

Jag skulle skriva något här men jag glömde.. Det är kallt och jag fryser om mina fingrar så det är bäl lika bra. Halva min lunch har gått och det enda jag har gjort är att kolla facebook.. Kanske borde äta. Slutar om 4 timmar och jag har itne ätit något än. Jag är trött.
Jag sov hos Arezoo och Sondos, vi hade myskväll. Så nice. Vi kollade på skräckfilm och sedan låg jag och Arezoo och pratade till kl 0200. Hon är så otroligt mogen, vissa saker hon sa (både vad det var och ur hon sa det) kändes som att det lika gärna kunde varit en 25åring som sa det. När vi somnade så drömde jag om äckeltanten från skräckisen hela natten. Jag tror att Arezoo försökte putta mig ur sängen mitt i natten :S Fast det förtjänar jag väl efter förra gången när jag gav henne värsta snytingen i sömnen, haha.
Söndagen den 28e ska vi se på New Moon! Cant wait!! Woho :)

Nu har jag bara tio minuter kvar på min rast. Damn it


Peace out 1445-----

-------Tillägg 1616

Jag hann äta innan rasten tog slut. Det var gott och nu är jag mätt. FYI ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0