New moon och Moa gånger två

I fredas var jag på New moon klockan 18.15 men syster Moa. Den va jättebra och väldigt tjejig och jag hade gråten i halsen under hela filmen men det kom bara tårar en gång. Så jag är ganska stolt över det. Att jag bara grina EN gång.
Klockan 23.59 var det dags för att gå på samma film en gång till, även denna gång med Moa, fast inte samma Moa. Nu var det Moa Landström som va på besök i Sverige och fick rycka in i sista stund som mitt biosällskap.
Jag hade så sjukt svårt att sitta still, hade ont i ryggen och spring i benen. När jag blir trött har jag typ kramper överallt och svåra problem med att sitta still.
Men som sagt filmen var jättebra. LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till film tre. Kommer det en film fyra också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0