Mads

Jag sitter och kollar på Ztv. Så kommer Madonnas senaste låt: Celebration och jag brukar byta när hon kommer, men denna gången gjorde jag inte det. Jag tänkte att den kanske skulle vara bra, eller något. Jag vet inte, haha. Iallafall så har hon på sig en jättekort klänning (man ser hennes trosor hela tiden) och porrdansar. Hon är jättesnygg och låten kanske är okej..
Men nu är det så här och jag vill inet vara åldersdiskriminerande, men jag tycker att när man är över 50 skall man ha såpass mycket confidence och vara så trygg i sig själv att man inte behöver porrdansa i en 20-21 årings outfit! Jag bara skäms för hennes skull så fort jag hör hennes namn being brought up.. Piiinsamt

maad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0