Lipsill

Gud, vad jag lipar nu för tiden! Helt galet mycket. I fredags grät jag för jag kände jobbstressen krypa fram och natten mellan söndag och måndag grät jag när jag kollade på reprisen av idol. 
Vad det gäller idol vill jag, till mitt försvar, säga att det var verkligen jättemycket känslor i luften. Det gick rakt ut genom tv:n.
Det var del två av programmet och Rabih var en av de två som hängde löst. När han skulle göra sitt sista uppträdande så såg man hur ledsen han var över att kanske åka ut. I publiken satt den en kille som grät floder när Rabih åkte ut. Och bakom honom satt de andra idoldeltagarna, varav en av dem också grät så tårarna sprutade. Och när de då sa att han åkte ut så sprutade mina också.. Hahahaha, jag är en sån nörd. Gosh



(det var inte riktigt så sorglig som jag mindes det, och det syns inte att Eddie gråter, men fan vad bra han är!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0