Jobbstress

Jag älskar verkligen att vara tågvärd och jobba på Kundservice, och jag vill jobba 7 dagar i veckan. Om jag hade fått, hade jag lätt gjort det! Men vad jag då skulle behöva för att klara av att jobba så mycket är SÖMN.
Jag har tjatat på min chef nästan varje dag om att jag vill ha mer jobb. Så nu fick jag det. Borde jag vara nöjd? Jag vet inte... Oavsett om jag borde det eller inte tycker jag itne det är okej att jobba dessa tiderna: 00-04:19, 11:30-20:30, 04:55-13:19. -Direkt efter varandra!
Nu är jag superstressad. Dessutom är jag besviken över hennes sätt att bemöta min invändning.

-En liten del av vårat samtal: -Kan du jobba fredagnatt mellan 24-04.19? -Joo.., eller du vet att jag jobbar på lördagen, va? -Ja, men du börjar ju inte förrän halv tolv då.-

Suck.. Men jag vill verkligen jobba. Jag vågar ite säga nej. Speciellt inte när jag har tjatat så himla mycket. Jag sååå förtjänar att få exakt det jag vill ha från JC<3HM.
OCH jag pratade med min chef igår och frågade efter jobb på fredag. Då sa hon att de inte hade något. Men när jag kom till jobbet idag fick jag höra att de hade ringt en av mina kollegor igår och frågat henne! Och dessutom gett henne flera tider att välja mellan. På kundservice. Men vad fick jag? ett nattpass. På tåget.
Jag kommer gnälla om detta i all oändlighet känns det som! Bläblä


Peace out.. Typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0