18/11

Hjälp, vad tiden går fort! Denna hösten har verkligen bara flugit förbi och jag kan inte fatta att det är den (fruktade?) 18e November redan nästa vecka. Fast jag har ju haft mycket för mig så det kanske inte är så konsitgt..
Vad det gäller den 18e.., så vill jag inte att den dagen skall komma. Den har mycket ångest och problem med sig. Sådant vill jag inte ha i mitt liv längre. Han har pratat om att förlänga sitt "besök" med två(tror jag) månader. Jag hoppas verkligen att han gör det. Jag önskar och ber att han inte kommer tillbaka nästa vecka.
När han kommer det är då vi måste p r a t a och jag vill inte!
Ska vi ha kontakt? Ska vi ens vara vänner? Ska vi träffas och umgås eller bara prata i telefon?
Mycket energi kommer gå till det och det kommer inte vara positiv energi.
Jag har pratat med en person som är vän med hans ex. Och vad hon säger (och så som jag tror de flesta ser honom utifrån) så verkar han verkligen vara ett stort asshole. Det kanske han är eller inte.. Jag vet inte. Vad jag tror är att han är största svinet när det gäller att vara pojkvän, men att han är en underbar kompis. Han är godhjärtad och omtänksam på alla sätt och vis. Det är ju en av anledingarna till att jag, trotts allt, fortfarande vill ha honom i mitt liv. Men som pojkvän vill jag inte ha honom längre. Jag orkar inte ha den konversationen med honom. Inte än iallafall

Kommentarer
Postat av: Jessie*

Vem? Han du var tillsammans med när vi jobbade ihop senast? Vi tar det på msn... kram

2009-11-15 @ 02:25:33
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0