Julbordet, 4/12

Älska julbord! fan vad kul vi hade!

straw  mersiha  jul
Jag och Mersiha gjorde oss iordning tillsammans. Hennes killeserverade jättegoda strawberry Daiquiris! Me like

jul1  ukl2  änglar  julbord2  julbord3  julbord4  julbord5  jul2
Sen träffade vi några av de andra på Drottningtorget, innan vi åkte vidare till Olskroken. Kvällen var jättetrevlig, men maten var inget att hänga i granen (HÖHÖ).

julbord6 Man måste älska Daniels citat till GS allra högsta chef: -Vad heter du då? Är du singel? Om du är hungrug kan du gå in och säga att du jobbar för Göteborgs Spårvägar så får du gratis mat.

gretas  emmislemmi
Senare gick vi till Gretas. Efter det gick jag och Mersiha till Push, men vi kom samtidigt som Idolerna så det var enromt lång kö. Jag orkade inte stå och vänta så jag åkte till Arezoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0