Grym på ögonmått! Så det så.

Jag tycker att det är hur kul som helst att ge bort saker. Så jag kunde inte hålla mig och gav mamma lite för tidiga julklappar. Hon fick en Calvin Klein klänning som By the way satt som om den var sydd åt henne. Hon var helt fantastiskt snygg i den. Men det roligaste hon fick var löstånaglar. Alltså seriöst vem 17 kom på nått så sjukt. Det är verkligen äckligt, fast kul.
Moa och Ella fick också en varsin för tidig julklapp. Moa fick en skjorta och Ella en rosa Puma tröja. Båda två satt bra. Jag måste vara bäst i världen på att ögonmåtta.

Kommentarer
Postat av: urmodern

Välkommen hem! Var e min fantastiska klänning som gör mig till snygg pingla???

2009-12-10 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0