Every day is a bad hair day!

Tyvärr är det inte bara pengarna jag har ångest över.. Jag lyckades nämligen totalförstöra mitt hår under resan. Började med (God knows why) en lila färg för att sedan lägga i en brun. Resultat LILA!

La därför i en blond igen. Resultat LJUSLILA!

La då i en till blond till. Resultat LJUSLILA/RÖD! (?)

 

 

Gjorde sedan en avfärgning som inte räckte till hela håret utan lämnade en femtedel ljuslila och resten vart GULT!

 

 

Gjorde en avfärgning på det sista partiet och la sedan i en askblond färg. Resultat GRÅ! (denna färg va värst!)

 

I ren panik la vi i en brun färg. Resultat GRÖN/GRÅ!

 

För att skryta lite så bröt jag inte ihop fören i måndags.

Nu ser jag ut som skit i skallen och är sjukt deppig. Jag har förlorat kanske en decimeter i längden och har en askblond (grå) färg.

Tur att David är så snäll och ger mig små vita lögner (dom är nödvändiga för min existens). Han säger att han tycker att jag är fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0