Torsdag

Ikväll ska jag träffa EW och Lindus. Jag längtar verkligen..! Det har hänt så mycket denna sommaren för alla jag känner. JAg måste catch up! Haha. Försöker boka in dejt emd alla. Sysselsätta mig.

IGÅR:
Fräs kände inte igen mig först. JAg som hade föreställt mig värsta återföreingen blev pretty dissapointed när hon sprang åt andra hållet istället för mot min famn. Penis och Svenne var däremot gulliga och keliga.
På kvällen kom Fräs hem och la sig hos mig. Hon sov bredvid mig hela natten. Super härlig känsla att äntligen ha henne med mig igen.
Idag har de kommit i skift. Först Penis, sedan Fräs, sedan Svenne och om igen. Just nu är det Svenne som är med mig. Han trackasserar mig lite :P Försöker sätta sig i mitt knä fast jag säger nej. Hihi. Jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0