Sjukt jobbigt att va brud ibland (men bara ibland)

En gång i månaden har jag Oooont i magen (mer än vanligt Didde!!), och nu är det den gången i månaden. Igår la jag mig i ett svinvarmt bad och kunde på så sätt klara av kvällen utan större problem.
Men idag på jobbet hade jag inte tillgång till nått badkar så man tager vad man haver och använder sin fantastiska fantasi, och titta så bra det blev!


Värme hjälper!

Jag satt utomhus ett tag idag på lunchen och njöt av min tillfälliga ledighet. Jag hade suttit på samma plats ett bra tag tills jag fick för mig att vrida på huvudet, då jävlar flög jag upp illa kvikt. 
Fy va adrenalinet kickar till när man blir rädd.

   

Den var STOR!

Och nu är jag ensam hemma.David (lyckosten) är med Tim och ser på fotbollen (SWE-FIN).
För första gången ska jag sova själv i min och Davids säng. My Gad hur ska detta gå.

Thats it for today

/Pix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0