Mörkrädd

Det var nätt och jämt att jag överlevde natten till idag.


Fy vad jag var rädd och hade svårt att somna.

Mitt hjärta bultade så att jag trodde att det skulle hoppa ur kroppen., jag hörde massa ljud och det lät som om någon satt i köket och knäppte med en penna mot bordet. Creepy.

Jag kände på dörren en gång i minuten för att försäkra mig om att den var låst.

Plus att jag var tvungen att dra bort draperiet (ordningssinnet fick kämpa mot rädslan) från badkaret innan jag gick och la mig, för annars hade jag inte vågat gå in på toan. (Det kan ju stå någon där som jag inte ser).


Nästa gång David ska iväg på annat håll ska jag tvinga en kompis eller syster att hålla mig sällskap.
 
/Pixie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0