Jag är kvar

Jag har bara varit så trött/Off/nere/upptagen så jag har inte orkat/kunnat skriva..


Fredag jobbade jag mellan 15 och 20. Sedan ägnade jag en timme åt att leta efter en bowlinghall som ligger tio minuter från min jobb. Där skulle jag träffa några informatörer och vi skulle chilla. När jag väl kom fram var vi där i fem minuter sedan gick vi till Bryggeriet. Där såg jag Hamsa(från andra avenyn på svt). Tänkte ha honom som hemsläp men han gick innan jag vågade säga något. Vi var där till typ ett eller två sedan gick jag till Gretas och hälsade på Säffle-Sebbe innan jag gick hem till Linda och la mig.

Lördag vaknade jag och gick till jobbet. Började kl tio och slutade ett på natten. JAg åkte sedan hem till Arezoo och sov där.

Söndag var det meningen att vi skulle gå på Liseberg, men vi gick upp sent lagade tacos och sen var det försent tyckte jag. Plus att jag var trött. Vi åkte in till stan och jag köpte en långklänning, sedan åkte jag till Landvetter och åt kinamat från min nya favoritkinarestaurang. Gött.

Måndag började min tågvärdskurs. Jätteintressant men jag kan inte sitta på lektioner jag somanr direkt! :O Vi slutade kl 16. Jag åkte till mammas frisör för att få stjuss hem så jag kunde komma hem så fort och smidigt som möjligt för mådde inte bra. Men mamma tänkte gå! Det visste inte jag och jag värsta bröt ihop och började gråta. Inte bara över det självklart. Jag har annat on my mind också faktiskt...

Idag hade jag brandutbildning på min tågvärdskurs och vi hade också rollspel i konfliktshantering. Det var det roligaste jag varit med om på länge. Vissa människor är så flummiga och roliga! Haha. Sedan satte jag mig på bussen och där träffade jag Albin. I Landvetter centrum tog han cykeln hem och jag väntade tills Ronny kom och hämtad e mig.

Nu sitter jag här. Är trött och känner mig allmänt konstig... Lyssnar på John Legend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0