Helgen

I lördags gick jag upp tidigt för att gå och träna med mor. Men så vart det inte.

Utan det hela slutade med att jag och Ella (minsta systern) gick till Fyrishov för att simma.

Senare på dagen åkte jag, mor och Moa (mellan systern) till Danderyds sjukhus för att hälsa på älskade morfar som ligger där med gulsot. Det ser på riktigt ut som om han är insmord i saffran. Stackars.


Det var "American Car Show" här i Uppsala under dagen men av förklarliga skäl var jag ej på plats, men jag och Baby gick ut senare på kvällen för att spana in Cruisingen.

Denna kväll är det ok att köra hur man vill med högtalare som spränger sönder rutor och "burna" sönder däcken framför en polisbil.

Sjukt snygga bilar by the way. CRAVING! Ge mig!


Igår (söndag) cyklade jag och Baby till IKEA och Bauhaus. Äntligen fick vi upp en gardinstång och gardiner i vardagsrummet.



Nu ska jag ägna några minuter åt att hata alla som var på Coldplay i helgen.

Jag är lite ledsen över att jag ej var där. Men det kommer väl fler tillfällen. Så länge får jag lyssna på poden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0