Dumma pojkvän

Jag har ju en sjukt jobbig huvudvärk som vägrar ge med sig, dessutom har jag ett illamående som ligger och stör. Och en trötthet som heter duga.

Utöver detta har jag en konstig yrsel (som jag inte har berättat om för David än, förlåt älskling).

Men ibland så "tippar" jag. Alltså tappar fokus och nästan trillar av stolen. Jag kan inte fokusera blicken utan den bara flackar.


Och igår så säger David så här:


"Men baby du kanske ska kolla upp ditt huvud, du kanske har hjärntumör!"


Men seriöst.. Så får man väl inte säga, speciellt inte till någon som är lika nojjig som mig.

Nu är jag ju jätteorolig!!!

Hur 17 gör man för att kolla om det är nått vajsing med huvudet då?

/Pix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0